vineri, 22 mai 2009

Our life II.

Dupa o mica absenta am revenit sa mai pun doua-trei cuvinte pe ecran...
Cugetam putin filozofic nu demult...si spuneam in gand..."Viata noastra"...si din nou acel fior l-am simtit la grandoarea cuvantului viata. Ma apucase melancolia ,o placere rara si as putea adauga si un aer de mirare la complexitatea perfectiunii vietii...Inca nu cunosc infinitul asa ca nu il voi scrie .
Sti...mi-am dat seama ca esti perfect oricum. Mi-am dat seama ca orice fiinta ,lucru,obiect ,gand si sa zicem TOT-ul este perfect...cand e vorba de perfectiune nu inclin sa cred ca exista perfectiune buna sau perfectiune rea...e prea perfecta sa faca parte din aceste doua notiuni de antiteza. Precum si forma teta ..binele parca exista pretudineni si raul e doar o complicatie aferenta in unele situatii si in urma unor factori ce se produc. Cum era...sa-mi amintesc ce scria intr-o carte de Radiesthezie...A ,da! " Banca de date a Universului are 10 etaje. Binele coexista cu raul pana la nivelul 7,2.
viata e imensa... imensaaaaa. Cand zici imens zici viata , zici secunde, zici dorinte, zici nevoi,dorinta de a scrie in jurnal, blog, de a te juca, manca, invata
Ce multe... ce fucking multe facem intro viata... cate triliarde de catralioane de ganduri in doar cativa ani... cate trairi
Da...
Asta e viata. Ca e rea sau buna nu conteaza; La factorul de buna adaugam cu inca 1000 in plus, pentru ca vorbim de viata; ceva sacru- credinta de a trai, credinta ca existi.
Poti fi mintit ca ai alta viata sau alt trecut,dar nu pot fi mintit ca nu traiesti acum
Nu-ti pot lua certitudinea ca in tine bate o inima care lupta si lupta, cu mintea si muschiul pentru a rezista-evolua...
exista...
I think I like this s**t...
Iubesteti viata si vei vedea ca nu viata iti face probleme... cine iti face vei afla singur.
In urmatorul post presupun ca voi aduce niste informatii foarte incitante si placute pentru prietenii mei neconventionali din surse carora le pot certifica veritabilitatea.